Sv: Information om Outdoor Show

http://www.gatbilar.se/images/outdoor.jpg

Har fÄtt en del frÄgor om Gatbilar.se Outdoor Show som jag tÀnkte posta hÀr.

1. Finns det tvÀtt?
    - Ja, vatten finns. Men rekomenderar de som kan att tvĂ€tta sin bil innan man kommer in pĂ„ omrĂ„det.

2. Finns det el?
    - Kan inte lova elförsörjning. Men vi ska göra vĂ„rt yttersta för att fĂ„ ut ström.

3. Blir det prisutdelning?
    - Nej.

4. FÄr min polare xxxx ocksÄ Äka in gratis?
    - Nej. EntrĂ©n gĂ€ller endast för förare och bil. Övriga kan lösa biljetter i mĂ€ssekreteriatet.

5. FÄr jag ha tÀlt/stolar/staket/mm kring min bil?
    - Mindre saker gĂ„r bra att ha runt bilen. Större saker som tĂ€lt kommer inte att fĂ„ plats dĂ„ vĂ„r yta Ă€r begrĂ€nsad.

StÀll era frÄgor i denna trÄd om ni har nÄgra!

/p

Daniel "Padde" Lindstedt
Projektledare / Redaktör gatbilar.se | Webbansvarig Albinsson&Sjöberg AB
BMW 328 projekt i samarbete med: RMS / Race Marque Systems | Stertman Motorsport | Collex Styling | Schmiedmann | Mekonomen Bilverkstad Karlskrona | Millway |
Joina vÄr grupp pÄ fejjan: http://www.facebook.com/gatbilar

Är det en utstĂ€llning utan priser ?

mvh

URAS Skylinen sÄld! Kanske Àr nÄgot nytt pÄ g ?

vad Àr dÄ meningen med en outdoor show?

GOLDENASTRA skrev:

vad Àr dÄ meningen med en outdoor show?

Humm.....   Man trodde ju att det skulle före komma nĂ„gon typ av prisutdelning.
SÄ dÄ kommer samma fundering upp som föregÄende skrivare ?

Hoppas att det inte Àr lika stuligt som ifjol att ta sig in! DÄ var det totalt kaos!

Mvh Pure

Tack för att man fick komma ...  smile 
Till det SOLIGA Jönköping.  smile

Nu Har man skav sĂ„r  sad   
   smile

Mvh Pure

pure2 skrev:

Tack för att man fick komma ...  smile 
Till det SOLIGA Jönköping.  smile

Nu Har man skav sĂ„r  sad   
   smile

Mvh Pure

SÀger desamma...kul att man fick komma till ett soligt Jönköping.:)..mycket bilar och trevligt folk att prata med..:)

Vart kan man fÄ information om detta till elmia nu iÄr ?

//David

Kul idé med en outdoor show!!!

Senaste redigerad av MostWanted (2010-02-28 20:26:44)

Mer info kommer! smile

Daniel "Padde" Lindstedt
Projektledare / Redaktör gatbilar.se | Webbansvarig Albinsson&Sjöberg AB
BMW 328 projekt i samarbete med: RMS / Race Marque Systems | Stertman Motorsport | Collex Styling | Schmiedmann | Mekonomen Bilverkstad Karlskrona | Millway |
Joina vÄr grupp pÄ fejjan: http://www.facebook.com/gatbilar

Blir det nÄgon outdoor show i Är eller?:D

Sponsor:
Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
Tudor Batteries - www.tudor.se
Sonax BilvÄrd - www.sonax.se

Kanon med lite info.. big_smile

Rille K
Kolla gÀrna in min hemsida, www.rille-k.se..
DĂ€r finns lite historia, bilder pĂ„ tidigare bilar, lĂ€nkar till alla sponsorer m,m..   

Padde skrev:

Mer info kommer! smile

Det Àr inte mÄnga veckor kvar nu sÄ det Àr vÀl lÀge att komma med informationen nu.
Det Àr ju minst sagt hög tid att fÄ tag i ett boende för dom som Àr lÄngvÀga besökare om inte annat.

Har sjÀlv en fundering. Vi som blivit nobbade av "stora" Elmia men fÄtt erbjudande om att anmÀla oss till Outdoorshowen, Àr vi garanterade en plats eller sker det nÄgon uttagning? Jag Àr sÀkert inte den enda som behöver kunna planera och förbereda lite.

MrHq skrev:
Padde skrev:

Mer info kommer! smile

Det Àr inte mÄnga veckor kvar nu sÄ det Àr vÀl lÀge att komma med informationen nu.
Det Àr ju minst sagt hög tid att fÄ tag i ett boende för dom som Àr lÄngvÀga besökare om inte annat.

Har sjÀlv en fundering. Vi som blivit nobbade av "stora" Elmia men fÄtt erbjudande om att anmÀla oss till Outdoorshowen, Àr vi garanterade en plats eller sker det nÄgon uttagning? Jag Àr sÀkert inte den enda som behöver kunna planera och förbereda lite.

hÄller med fullstÀndigt... kÀnns rÀtt ovÀrt att jÀkta med att besikta bilen osv om man inte ens fÄr ta in den dÀr, dÄ kan jag lika gÀrna Äka mammas volvo...

Sponsor:

Kanske ha jag fel. Men tror att det endast va dem som ha vunnit en projekttrÄds tÀvling som fÄ Àran att stÄ ute pÄ lördagen. ?

TrueBarbie skrev:

Kanske ha jag fel. Men tror att det endast va dem som ha vunnit en projekttrÄds tÀvling som fÄ Àran att stÄ ute pÄ lördagen. ?

dom fÄr ju Àran att stÄ inomhus pÄ riktiga mÀssan big_smile utomhusmÀssan brukar bara vara under lördagen och det Àr inte lika extrema byggen dÀr vanligtvis som inomhus:) Om inte jag har helt fel nu förstÄs haha

Sponsor: