Sv: Hyra lackbox?

Tjena:-) Àr det nÄgon som vet om de finns nÄgon lackbox att hyra i nÀrheten av Karlstad? Eller om de finns ett bra sÀtt att bygga en provisorisk.

Jag antar du vill ha fÀrg pÄ bilen sÄ fort som möjligt,men just nu och nÄgra veckor fram pÄ har han fullt upp.

Men jag ska höra med folk i ÅmĂ„l Ă„t dig. Vart i SĂ€ffle hade du tĂ€nkt frĂ„n början. Ska finnas en lackbox i V-bro som brukar hyras ut har jag för mig,annars har du vid HerrgĂ„rdsskolan vid dĂ€ckfirman.

//Foppa

Skulle det vara nÄn som vill vara med i min satsning inom drifting sÄ Àr jag grymt tacksam!
Donate: www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_dona … aNonHosted

-------------------------------------------------------------------------
Tack till mina samarbetspartners & sponsors!

Vredestein - www.Vredestein.se - DÀck för alla ÀndamÄl
Nuke Performance - Nukeperformance.se - Performance till din bil
Maxtuning - www.maxxtuning.se - MaxxEcu Total motorkontroll
ACL Performance - www.Aclperformance.com.au - Race lager och packningar till din bil
Ross performance - www.rossperformanceparts.com - Grymma special vevhjul
Hova.com - Styling & tuning
Turbosmart - www.turbosmartonline.com - Dumpventiler & Wastegate mm.
TCL AB - Spacer.se - Spacerplattor efter dina behov,snabbt och bra priser!
Ray Metallfabrik AB - www.Simons.se - Sport avgassystem till alla bilar och uni.
Rc engineering - www.rceng.com/ - Spridare för alla typer
Grenrör - www.grenrör.se - Grenrör och delar till det mesta.
Billackering.eu - www.billackering.eu - Billack och allt du kan behöva,bra priser!
Simoni Racing - www.simoniracing.com - Det mesta i styling vÀg
Jspec - www.Jspec.se - Kjolpaket,vÀghÄllning,tuning till alla bilar
Monster Energy - www.Monsterenergy.com - Energy pÄ burk!
Varrstöen - www.Varrstoen.eu - Snygga fÀlgar!

Kolla in mitt drifting projekt: http://www.gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=9175 smile

CorreFoppa skrev:

Jag antar du vill ha fÀrg pÄ bilen sÄ fort som möjligt,men just nu och nÄgra veckor fram pÄ har han fullt upp.

Men jag ska höra med folk i ÅmĂ„l Ă„t dig. Vart i SĂ€ffle hade du tĂ€nkt frĂ„n början. Ska finnas en lackbox i V-bro som brukar hyras ut har jag för mig,annars har du vid HerrgĂ„rdsskolan vid dĂ€ckfirman.

Det Ă€r ett tag kvar innan ja kan lacka bilen har vare sjuk nu ett tag sĂ„ de har inte blivit sĂ„ mycke gjort.Och nĂ€r ja lackar bilen har inte sĂ„ stor betydelse  vill att ja ska ha förutsĂ€tningar för att de ska bli bra iallafall sen vet man ju aldrig efter som ja aldrig gjort de tidigar:-) Var en kompis som sa att de fanns en i brotorp som ja kunde hyra men fick höra att den var i vĂ€ldigt skick. Dom hadde ja ingen aning om. fĂ„r ta och kĂ„lla upp dom:-)  de skulle va skit bra om du vill göra de:-) man fĂ„r tacka sĂ„ jĂ€kla mycke för hjĂ€lpen och tipsen:-)