Bra jobbat Padde! HÀrligt att nÄgon Àntligen tar tag i problemen! Sidan har blivit bra mycket snabbare nu och bara det gör att det Àr trevligare att besöka den.
Att presentationen bara syns om man skrivit nÄgon Àr klockrent. Det Àr ju ingen "livsviktig" funktion men jag tycker att det Àr en trevlig funktion, om nu folket hÀr tar sig tid att skriva nÄgra rader. Det blir lite mer personligt att inte bara se ett forumnamn och bilen/bilarna.
En sak jag fortfarande har "problem" med Àr att den nedre raden med funktionsknappar (fet stil, kursiv stil osv) i meddelandefönstret (dÀr jag skriver det hÀr inlÀgget) delvis Àr dolt för mig. Jag ser övre delen pÄ "knappramen" men inte texten. Precis dÀr Àr knappraden avskuren för mig. Jag kan dock se i det lilla popup-fönstret vilken funktion det Àr genom att hÄlla muspekaren över knappen. Om det Àr nÄgon bugg pÄ sidan vet jag dock inte. Det kan mycket vÀl vara min gammla "burk" som spökar ocksÄ.
EDIT: NÀr jag kom in pÄ sidan första gÄngen idag sÄg jag presentationen men nÀr jag efter att ha skrivit ovanstÄende ÄtevÀnde till "min" sida syns inte presentationstexten lÀngre. Bara den ljusgrÄ bakgrunden. Provade att ladda om sidan, klickade runt lite för att sen ÄtervÀnda igen men det hjÀlpte inte heller.
Senaste redigerad av MrH (2012-08-10 08:23:03)