Sv: "RECYCLED" projekt 2012 RILLE K
Tror inte detta betyder nÄgot för dig rilleK, men jag loggar in varje dag nu bara för att kolla om du uppdaterat din trÄd. Tycker du gjort ett grymt bra jobb och jag skall förklara varför.
Jag har gjort en del photoshop mods i mina dagar, bland annat för folk som Kooz, Eplamojje, Colle, med flera. Och för mig Àr det extremt viktigt att det finns en helhet i och baktanke bakom alla mods. Det finns det verkligen i ditt bygge. Det kÀnns lite som en konceptbil, en s80 som volvo sjÀlva kunde byggt. Det faktum att du ÄteranvÀnt massa orginaldelar och fÄtt dem att funka tillsammans. Nu har jag inte sett helheten, men kan gissa frÄn de bilder du lagt ut, sÄ ser det riktigt bra ut. Jag hoppas du hÄller orginalstuket gemon hela och hÄller "konceptbil" kÀnslan genom hela bilen. Lyckas du med det sÄ tror jag inte jag Àr ensam om att utnÀmna denna bil som en stark kandidat till Sveriges hÀftigaste Volvo 2012. Ser verkligen fram emot att se bilen pÄ VallÄkra och som sagt, hoppas du behÄller en helhetsintrycket genom hela bilen, dvs förbÀttrat orginalstuk.
Grym design, riktigt grymma byggmetoder (plÄtbreddning, plastsvets, etc) och ett helhetstÀnk utöver det vanliga. HÄll det till orginalstukad vÀrsting bara sÄ kommer detta bli en bil utöver det vanliga.
Grymt bra jobbat, ser fram emot att granska slutresultatet.
Ha det gott,
mvh
Emil Alégroth
Hejsan... ![]()
Tackar sÄ mycket, och jo det betyder en hel del...
Vet ju vad du har gjort och kan, sett dina grymma PS bilder och dina design kunskap... Grymt...
Kommer gÄ vidare pÄ samma linje/tanke med projektet... =P
Mvh Rille
Kolla gÀrna in min hemsida, www.rille-k.se..
DÀr finns lite historia, bilder pÄ tidigare bilar, lÀnkar till alla sponsorer m,m..