1,501

Sv: rilleKÂŽs Volvo V70N D5

Hahaha... Mycket plast rester har det blivit... Spoiler har byggts men ingen vinge. , Àn.... wink

Snart kommer det en ny projekt trÄd.. tongue

Rille K
Kolla gÀrna in min hemsida, www.rille-k.se..
DĂ€r finns lite historia, bilder pĂ„ tidigare bilar, lĂ€nkar till alla sponsorer m,m..   

1,502

Fick 2 bilder pÄ din bil smile

http://i721.photobucket.com/albums/ww215/snofi/DSC_1517.jpg
http://i721.photobucket.com/albums/ww215/snofi/DSC_1518.jpg

Den som behÀrskar ögonblicket, den behÀrskar livet
ProjekttrÄden pÄ drag audin!
Projekt TrÄd
-Sponsor-
Bilupplysningen
VCRacing

1,503

smile Fina bilder... 
Det var en kanon kvĂ€ll... Mycket positiva kommentarer...  Och otrolig massa folk... big_smile

Rille K
DĂ€r finns lite historia, bilder pĂ„ tidigare bilar, lĂ€nkar till alla sponsorer m,m..   

1,504

NU SÅ LIGGER DET INFO UPPE PÅ HEM SIDAN................

WWW.RILLE-K.SE              smile

Rille K

1,505

rilleK skrev:

Kommer att bli hur grymt som helst!!! Kul att du valde just den bilmodellen;-) Inte sÄ vanligt nuförtiden hehe.

1,506

Skane skrev:
rilleK skrev:

Kommer att bli hur grymt som helst!!! Kul att du valde just den bilmodellen;-) Inte sÄ vanligt nuförtiden hehe.

Tack kompis....   smile

Synd bara att det inte funkar att lÀgga upp projekt trÄd hÀr pÄ gatbilar.... sad

Rille K

1,507

Är den polartic blĂ„, eller Ă€r det silver? FrĂ„n början alltsĂ„. wink
Hur som helst sÄ ska det bli kul som attan att fÄ följa transformeringen frÄn "gubb-bil" till "Recycled".

Senaste redigerad av MrH (2012-04-29 20:50:20)

1,508

MrH skrev:

Hur som helst sÄ ska det bli kul som attan att fÄ följa transformeringen frÄn "gubb-bil" till "Recycled".

Tack Magnus...
den Àr silver... =P

Rille K

1,509

rilleK skrev:
MrH skrev:

Tack Magnus...
den Àr silver... =P

OK, fick för mig att den sÄg lite blÄ ut pÄ bilderna. Men antar att den kommer att fÄ en annan fÀrg sen sÄ det har ju mindre betydelse.

1,510

MrH skrev:
rilleK skrev:
MrH skrev:

Tack Magnus...
den Àr silver... =P

OK, fick för mig att den sÄg lite blÄ ut pÄ bilderna. Men antar att den kommer att fÄ en annan fÀrg sen sÄ det har ju mindre betydelse.

Haha ja fÀrg, det Àr en rolig detalj.. Massa förslag har man ritat.. Ojoj men det löser sig nog till slut... wink

Rille K

HÀrligt Rille, kul med en s80, kan det vara sÄ att man vÀckte en liten fundering nÀr vi pratades vid ang min svarta tro, hur som helst sÄ kommer det bli grymt kul och följa detta projekt.

Senaste redigerad av Mange1972 (2012-04-30 11:06:40)

// Mange

Kika gÀrna in pÄ min projekttrÄd: XC70 Goes SQ and Showcar 2013

1,512

Mange1972 skrev:

HÀrligt Rille, kul med en s80, kan det vara sÄ att man vÀckte en liten fundering nÀr vi pratades vid ang min svarta tro, hur som helst sÄ kommer det bli grymt kul och följa detta projekt.

Hahaha, hade börjat samla delar redan dÄ... Men helt klart sÄ blev man Ànnu mer taggad nÀr man hörde av dig med fler under Äret att det fanns efter frÄgan pÄ en S80... smile

Du kom nÀrmast Àven i gissningen sÄ ska se vad jag hittar pÄ för litet pris till dig.. smile

Rille K

rilleK skrev:
Mange1972 skrev:

Hahaha, hade börjat samla delar redan dÄ... Men helt klart sÄ blev man Ànnu mer taggad nÀr man hörde av dig med fler under Äret att det fanns efter frÄgan pÄ en S80... smile

Du kom nÀrmast Àven i gissningen sÄ ska se vad jag hittar pÄ för litet pris till dig.. smile

DÀr ser man, sÄ det blir ingen limo dÄ, hehe. smile

// Mange

Kika gÀrna in pÄ min projekttrÄd: XC70 Goes SQ and Showcar 2013

1,514

Nu sÄ gick jag via forum delen för att fÄ igÄng en projekt trÄd... SÄ Recycled projektet fortsÀtter dÀr nu... smile

Rille K

1,515

En upp datering pÄ D5an...
TyvÀrr sÄ Àr det inte bÀsta kameran för kvÀlls fotning...
Men nu mer sÄ har man Àven egen drive in bio med sig, kan köra frÄn 6-54 tums bild... Samma som jag spelar pÄ skÀrmarna i bilen... big_smile
Ses svagt pÄ vÀggen ovanför bilen...
http://www.gatbilar.se/galleries/556/3/4f9ea67a8fe61.jpg

Rille K

1,516

DÄ har man varit ivÀg i helgen igen Ä trÀffat massa trevliga biltokar.. big_smile

VÀdret började med en resa i regn som tur var slutade nÀr vi kom fram och det var dax att tvÀtta bilarna..
Tog nÄgon timme sen visade sig solen som valde att stanna resten av dagen... big_smile

Allt slutade för min del med 1 pris i bĂ€sta Volvo...  Är sĂ„ j...a kul att folk gillar bilen Ă€ven i Ă„r... big_smile

http://www.gatbilar.se/galleries/874/3/4ff02b4eab9b2.jpg

http://www.gatbilar.se/galleries/118/3/4ff02b18defd3.jpg

Mvh Rille

Rille K

1,517

Grattis Rille!!

1,518

MrH skrev:

Grattis Rille!!

Tack Magnus... big_smile

Rille K

1,519

MÄste bara skriva lite och passa pÄ att tacka för en kanon dag pÄ Mantorp Action Meet.... big_smile
Kul att komma ut frÄn garaget igen och trÀffa massa glada biltokar igen...
LÀngtar redan till nÀsta trÀff...
Sen sÄ slutade ju dagen pÄ ett kanon sÀtt,
Top 10 Ă„rets bygge 2012, 3plats showcars "EMMA" (billjud).... big_smile
Kan bara njuta av att D5an hÄller top klass fortfarande, vet inte riktigt vilken trÀff den kommer till nÀsta gÄng dÄ jag börjar fÄ S80in kör klar... big_smile
Blir svÄrt att köra bÀgge...

TACK IGEN.... big_smile

Rille K

1,520

rilleK skrev:

MÄste bara skriva lite och passa pÄ att tacka för en kanon dag pÄ Mantorp Action Meet.... big_smile
Kul att komma ut frÄn garaget igen och trÀffa massa glada biltokar igen...
LÀngtar redan till nÀsta trÀff...
Sen sÄ slutade ju dagen pÄ ett kanon sÀtt,
Top 10 Ă„rets bygge 2012, 3plats showcars "EMMA" (billjud).... big_smile
Kan bara njuta av att D5an hÄller top klass fortfarande, vet inte riktigt vilken trÀff den kommer till nÀsta gÄng dÄ jag börjar fÄ S80in kör klar... big_smile
Blir svÄrt att köra bÀgge...

TACK IGEN.... big_smile

Stort grattis till de bÄda priserna!
Bara att hojta till om du behöver en extra chaufför! wink