TrÄd: Vi Àr ju alla olika med vÄra stilar o byggen.

Följt mÄnga hÀrliga byggen hÀr genom Ären!Vissa Àr inte lik det andra bygget och tvÀrtom.Det gillas! Nu tycker jag till lite!Bygget ska följa den röda trÄden.Ingen konstig mega vinge som sticker ut 2 dm.
En ljudbil gör dÄ en ljudbil !NÀ,nu vet jag ju inte reglerna för ett bil ljudbygge.Men en vink Àr ju alltid bra att ta reda pÄ vad som gÀller innan sjÀlva bygget. Om man nu ska tÀvla med ljud!

Sedan ÄR inte bygget ALLT nej. Ägaren SJÄLV(A) ska vara givmild(A) och svara pĂ„ ALLAS frĂ„gor bĂ€st han/hon kan.Blir en mera helhetsyn  man blir mera nyfiken och om han/hon gör ngt mera bygge i framtiden!That's true!I Think!;) och man vill mera forts att följa ex : ProjjekttrĂ„den och dĂ€r kanske du har mera tur att finna ngn sponsor vad vet jag!Om du önskar detta i framtiden..Mojje kanske vet wink

1:NÀ DU behöver inte ha 15 sponsorer för att synas .
2:Ja TRO pÄ ditt bygge och pÄ dig sjÀlv sÄ tar du nog hem ngn buckla.
3:Ta gÀrna ut svÀngarna.Men följ den röda trÄden.

Bara lite tankar av en vanlig dödlig!

Nytt Är 2013 mot olika bilutstÀllningar!
Sponsorer 2013 rekommenderar bÀgge..

www.abswheels.se
Dekaltrim nu

//////////-Shockingblue on tour-//////////

Mvh/L-G

Sv: Vi Àr ju alla olika med vÄra stilar o byggen.

Jag hÄller med om det dÀr.
En sak som jag uppskattar och kanske kan anses trivialt ibland, men det Àr noggranhet. AlltsÄ sÀg man monterar kjolpaket, dÄ Àr det fint och bra att alla skarvar stÀmmer och har samma avstÄnd. LikasÄ bilstereobyggande. Samma sak ska gÀlla, Àr det tajt ska det vara tajt överallt och Àr dÀr springor ska det vara samma.
Nu har inte jag alltid tÄlamodet till perfektion sÄ dÀrför sÄ blir jag glad nÀr jag ser andra orkar göra det iaf.
Och gör man det fint och noggrant sÄ behövs inte alltid massa lull pÄ bilen. Iaf inte om det Àr en seriös utstÀllning med erfarna domare. DÄ vet de vad som krÀvs.

Man pillar med S14 nÀr tid finnes smile
www.gatbilar.se/forum/post/130711

HallÄ..
Klar det Àr ju inge minus om springorna Àr 100% lika.Men t.o.m pÄ nya bilar sÄ kan skarvar vara olika.
Perfektionist blir man nu inte bara sĂ„ dĂ€r!Vissa har nog  detta i blodet.Vi andra dödliga gör sĂ„ gott vi kan.

Ja det ska vara roligt att bygga_ det tror jag kan smittas av till sjÀlva bygget folket vill se mera!

www.abswheels.se
Dekaltrim nu

Mvh/L-G

Men nya bilar Àr dÀr sÀllan "handhjÀlp" till det. Blir inte alltid exakt pÄ löpande bandet ju smile dÀrför kan en rÀtt sÄ orörd bil vara fin bara för man "förbÀttrat" orginalet. Rilles bil Àr bra exempel pÄ det tex..(dock lÄngt ifrÄn orörd hehe)

Jag Àr ingen Volvoperson men fy fan vad jag uppskattar jobbet och passionen pÄ bilen(och andra bilar som hjÀrtat Àr med)
Det Àr ju som sagt mest mig och jag vill gÀrna se och försöka hitta de smÄ detaljer byggaren har gjort bÀttre.

Sen Àr det som du sÀger, nÀr man har en rolig och informativ trÄd sÄ blir man sugen pÄ bygga och förhoppningsvis fler blir sugna pÄ börja bygga.

Man pillar med S14 nÀr tid finnes smile
www.gatbilar.se/forum/post/130711

Kan  sĂ„ vara  men om jag tĂ€nker efter visst har passformen blivit  bĂ€ttre pĂ„ nya kĂ€rror!  Klart man ser med glĂ€dje om byggherren/damen bygger ifrĂ„n hjĂ€rtat smile  Det brukar smittas av hur mĂ„nga som följer bilen! Ja tex : Rille's men han Ă€r ingen byggherre han Ă€r en konstnĂ€r som Ă€r född med en  sĂ„g i handen smile

Vi fÄr inte glömma att han och mojje Paint (mm..)fÄr vi inte glömma svarar oftast tillbax det gör en sann bilbyggare..Det ger def pluspoÀng i denna hobby smile

Mat Àr ochsÄ viktigt det fÄr vi inte glömma!;)

www.abswheels.se
Dekaltrim nu

Mvh/L-G