Sv: Christoffer01ÂŽs Volvo 745 A-traktor
HÀrligt!Vilken fÀrg blir det pÄ kÀrran dÄ?Nyfiken vad blir det för baklysen dÄ?
Sponsorer 2013 rekommenderar bÀgge..
www.abswheels.se
Dekaltrim nu
//////////-Shockingblue on tour-//////////
Mvh/L-G
Du befinner dig här: Forum / ProjekttrĂ„dar / Christoffer01ÂŽs Volvo 745 A-traktor
Sidor FöregÄende 1 ⊠7 8 9 10 11 NÀsta
Du mÄste logga in eller registrera för att svara
Tacka, det blir en röd som liknar Volvos T-röd efter som T-röd hade sÄ lÄng vÀntetid att fÄ hem.
5 meter vinyl/konstlÀder bestÀllt ![]()
Rutan borttagen
Hur gjorde du nÀr du tog bort rutan?
Gillar bygget starkt förövrigt
Tack tack
Jag tog en skruvmejsel och bÀnde upp den och skar sedan limmet med en kniv, Dock sÄ rekommenderar jag inte detta om man vill har kvar rutan hel.
Journeyman skrev:HÀrligt!Vilken fÀrg blir det pÄ kÀrran dÄ?Nyfiken vad blir det för baklysen dÄ?
Tacka, det blir en röd som liknar Volvos T-röd efter som T-röd hade sÄ lÄng vÀntetid att fÄ hem.
Ok.Ok, dessa lysen brukar man ju se, trevligt med nya ![]()
Zikcan skrev:Rutan borttagen
Hur gjorde du nÀr du tog bort rutan?
Gillar bygget starkt förövrigtTack tack
Jag tog en skruvmejsel och bÀnde upp den och skar sedan limmet med en kniv, Dock sÄ rekommenderar jag inte detta om man vill har kvar rutan hel.
Hehe, ok
Rutan Àr redan paj sÄ gör inget om den gÄr sönder lite mer ![]()
Idag sÄ blev det att fortsÀtta grunda bilen dÀr plÄten kommit fram, dÄ det börjat rostat lite tack vare detta ovÀder som försiggÄr. Jag har Àven börjat dÀmpa lite och oj vilken skillnad det blir
Mmm... looking good ![]()
De e inte redigt bra att jag kollar in din trÄd... Du ger mig ''dumma'' ideer om att renovera och bygga om min egna A-traktor, haha
![]()
Gillar att du Àr sÄ pass noggrann som du Àr
stor + i kanten ![]()
Mmm... looking good
De e inte redigt bra att jag kollar in din trÄd... Du ger mig ''dumma'' ideer om att renovera och bygga om min egna A-traktor, haha![]()
Gillar att du Àr sÄ pass noggrann som du Àrstor + i kanten
Haha Tack, ska man bygga nÄgot sÄ Àr det lika bra att vara noggrann för annars fÄr man göra om det sen igen ![]()
Idag började dagen med att den nya kompressorn vÀgrade starta sÄ dÄ började jag fokusera pÄ att fÄ klar inredningen istÀllet för att fortsÀtta slipa pÄ karossen. FÄ se imorgon om den startar annars blir det att köpa en helt ny och större kompressor ![]()

Ram till ena sidan byggd imorgon sÄ ska det spÀnnas fleece över den och plastas ![]()
Jobbet med inredningen fortsÀtter....
Idag blev hela bilen slipad med 240k inför grunden och Àven sÄ har jag börjat plasta panelerna.
2HÀr Àr lite bilder pÄ vad som hÀnde igÄr, Idag drog jag den 50mm2 tjocka strömkabel frÄn batterit till reservhjulsbaljan dÀr dom andra batterierna ska sitta och imorgon skitar jag pÄ att lÀgga slipgrunden (Om det blir nÄgorlunda varmt)

Kan nÄgon gissa av det ska vara hÀr? Ett tips det Àr inte högtalare
Ingen aning vad det kan vara xD
EDIT: eller den ska sitta mellan hötalarna pÄ hatthyllan? ^^
men vad hÄlen Àr till har jag ingen aning om ^^
Senaste redigerad av Iceen (2012-07-19 23:39:15)
Ingen aning vad det kan vara xD
EDIT: eller den ska sitta mellan hötalarna pÄ hatthyllan? ^^
men vad hÄlen Àr till har jag ingen aning om ^^
Haha ja det Àr nog inte den vanligaste saken som dom ska anvÀndas till
Helt rÀtt det Àr panelen mellan hötalarna pÄ hatthyllan (Glömde skriva de)
Liveuppdatering
Dax för slipgrund
Liveuppdatering
DÄ var grunden lagd jag mÄste sÀga att det ser riktigt bra ut med allt slippande som jag gjort, fast nÄgot stÀlle hade man ju missat. SÄ nu hoppas jag kunna lacka under tisdag eller onsdag nÀsta vecka om allt gÄr som det ska
blir fint det dÀr!:)
ser riktigt bra ut ![]()
blir fint det dÀr!:)
Tackar
ser riktigt bra ut
Tack ![]()
Idag blev hela epan slipad med 320K och det absolut sista spacklades, sÄ imorgon sÄ ska det slipas till 500K och sedan göra klart dörrarna och skÀrmarna.
Sidor FöregÄende 1 ⊠7 8 9 10 11 NÀsta
Du mÄste logga in eller registrera för att svara
Du befinner dig här: Forum / ProjekttrĂ„dar / Christoffer01ÂŽs Volvo 745 A-traktor
Du Àr inte inloggad. Logga in eller registrera dig.