Hello!
GÄr lite segt med bilen, men plÄnboken Àr sÄ gott som slut...
Men hÄller pÄ och jobbar sÄ jag kan fÄ ihop pengar nu, motivationen Àr faktiskt ganska bra ÀndÄ, har fÄtt lite nya idéer Ä sÄ 
Det som ligger först pÄ listan Àr att:
1. Fixa bromsarna (lufta & kolla varför det lÀcker frÄn ena bromsröret)
2. Fixa "balkarna" pÄ undersidan av flaket sÄ man kan skruva fast det igen (tror det blir inlÀmnat pÄ firma)
3. Köpa grill, dÄ original ligger i 2 delar. (har helt tomt pÄ blocket om det nu...)
4. BESIKTA!
Efter det börjar till roliga, om ja inte fÄr massa nerslag... Men den gick igenom med blanka papper Juli 2011 (precis innan jag köpte den)
Och har ju bara frÀshat upp ramen och sÄnt. SÄ borde gÄ igenom
FÄr hoppas att jag fÄr ordning pÄ allt sÄ fort som möjligt sÄ jag kan börja med det roliga!!!
Bygga ljudsystem
Plasta inredning/ljud
Lacka detaljer (inredning)
FĂ€llbara sportstolar
Ny lack (hoppas pÄ det, om pengarna rÀcker)
m.m..
MÄlet Àr Elmia 2013!
Kommentarer och tips Àr jÀtte vÀlkomna! BÄde bra och dÄliga ^^
Ăn sĂ„ lĂ€nge finns inga samarbetspartners/sponsorer men fĂ„r hoppas att det kommer under byggets gĂ„ng.
SvÄrt att fÄ sponsorer nÀr man inte har nÄgot tidigare bygge att visa upp.
Men man mÄste kÀmpa sÄ man kan visa upp nÄgot snyggt, sÄ kanske det finns intresse för nÄgot företag 
"Queen of Darkness" kommer bygget döpas till har jag kommit fram till.
NÀr det roliga bygget börjar efter besiktningen sÄ kommer alla bilder börjas tas med systemkamera.
Mycket mera updates, mer bilder, Àven filmer om ni vill ha det?
Vad Àr det ni vill se/höra frÄn mig, ge tips vad jag ska skriva om, det Àr ju ni som ska lÀsa, sÄ kom gÀrna med förslag vad ni vill se mer av.
Tack till alla er som följt, kommenterat, peppat & gett tips!
Hoppas ni fortsÀtter med det i fortsÀttningen!
Hoppas Àven att det blir mer lÀsare nÀr det dras igÄng pÄ riktigt.
HÀr kommer 2 bilder pÄ mina fÀrg idéer om instrumentpanelen (inte min bil pÄ bilderna)

Va tycker ni om det?
Nu vet ni alla hur det ligger till!
MVH// Iceen
Sponsorer: PlÄnboken, Mamma & Pappa
Chevrolet S10, v.1 nu i Är, sen Elmia 2014!
Klicka hÀr och lÀs min projekt trÄd