Sv: Buggar/synpunkter

Hej´

jag har stött på lite buggar när ja ska uppdatera min sida.
när ja lägger upp en ny press bild så står det(profilen uppdaterad) men bilden finns inte där?
sen när ja lägger upp nya bilder på min bil händer det samma sak, alltså bilden laddas upp men försvinner när den är klar

Hjälp tack:)
MVH

lady skrev:

:(hej! Kompisar En BUGG?? Har försökt komentera Evanemangsbilder från vallåkra på vår 855:a som ligger på sidan Går ej kommer inget har försökt på 2 datorer nu Han Customgarage hade 2 länkar den ena gick men den som logger på förstya sidan här går ej???????:)

Vilken bild gäller det?

/p

Daniel "Padde" Lindstedt
Projektledare / Redaktör gatbilar.se | Webbansvarig Albinsson&Sjöberg AB
BMW 328 projekt i samarbete med: RMS / Race Marque Systems | Stertman Motorsport | Collex Styling | Schmiedmann | Mekonomen Bilverkstad Karlskrona | Millway |
Joina vår grupp på fejjan: http://www.facebook.com/gatbilar

lady skrev:

HEJ! DET GÅR FORTFARANDE INTE ATT KOMENTERA BILDERNA FRÅN VALLÅKRA
DE SOM LIGGER PÅ FÖRSTA SIDAN ??????

Nu ska det fungera bättre! smile

Daniel Nelson
Webbutvecklare/Formgivare - Förlags AB Albinsson & Sjöberg
www.danielnelson.se | www.fromupnorth.com

Har en fundering: Rutan på framsuidan där de senaste forumstrådarna finns med, kan man inte göra den större, från dagens 8 rubriker till... 15 kanske..?

Tommy Widmark
Holset - Breathing Life Into Machines

Marlboroman skrev:

Har en fundering: Rutan på framsuidan där de senaste forumstrådarna finns med, kan man inte göra den större, från dagens 8 rubriker till... 15 kanske..?

Jo absolut! Detta börjar ju bli en önskad åtgärd då det är lite mer fart i forumet..

Daniel "Padde" Lindstedt
BMW 328 projekt i samarbete med: RMS / Race Marque Systems | Stertman Motorsport | Collex Styling | Schmiedmann | Mekonomen Bilverkstad Karlskrona | Millway |

Marlboroman skrev:

Kanon idé!

Projekttråd: http://www.gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=7293

Vet inte ifall det är bara jag som råkar ut för det, men jag blir utloggad efter att jag bara kollat igenom några sidor/klick framåt på sidan här.
Har testat och loggat in och kryssat i logga in automatiskt på denna dator, men blir fortfarande utloggad, nu också bara efter jag uppdaterar någon sak på min sida, får börja om på nytt och logga in igen!
Kan det vara någon bugg? eller är det bara en stor j*vla bugg i min dator! wink

// Danne

Danne_87 skrev:

Vet inte ifall det är bara jag som råkar ut för det, men jag blir utloggad efter att jag bara kollat igenom några sidor/klick framåt på sidan här.
Har testat och loggat in och kryssat i logga in automatiskt på denna dator, men blir fortfarande utloggad, nu också bara efter jag uppdaterar någon sak på min sida, får börja om på nytt och logga in igen!

// Danne

Ibland har jag problem med att logga in, kommer upp en ruta där det står, du är inloggad klicka här om du inte vill vänta eller nåt i den stilen, när startsidan kommer fram strax efteråt så är jag inte inloggad, kan få hålla på så ett bra tag innan det funkar.

Projekttråd: http://www.gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=7293

Jimmu skrev:
Danne_87 skrev:

// Danne

Ibland har jag problem med att logga in, kommer upp en ruta där det står, du är inloggad klicka här om du inte vill vänta eller nåt i den stilen, när startsidan kommer fram strax efteråt så är jag inte inloggad, kan få hålla på så ett bra tag innan det funkar.

hmm .. det låter väldigt skumt ..
Ska undersöka ..

Daniel "Padde" Lindstedt

Skulle vara trevligt om 1:a bilen på biltoppen var SYNLIG på första sidan;)

Annars är jag helnöjd!Mvh

Nytt år 2013 mot olika bilutställningar!
Sponsorer 2013 rekommenderar bägge..

www.abswheels.se
Dekaltrim nu

//////////-Shockingblue on tour-//////////

Mvh/L-G

Någon annan än jag som inte kan posta inlägg med Google Crome som webläsare?

Detta inlägg fick skickas via IE eftersom det inte fungerar med Crome.

Med vänliga häslningar
Henrik Eberlund

Konstigt nog så funkar det med Crome nu igen.

Med vänliga häslningar
Henrik Eberlund

Så här ser det ut i mina webbläsare.. Chrome, Explorer något som bara berör mig eller är det fler?

Det som är fel är i sidan vid sponsorer, antal röster, senast uppdaterad datum osv.
http://img138.imageshack.us/img138/7592/aaaazbx.jpg

Senaste redigerad av p1ngwin (2010-02-12 15:23:14)

p1ngwin skrev:

Så här ser det ut i mina webbläsare.. Chrome, Explorer något som bara berör mig eller är det fler?

Det som är fel är i sidan vid sponsorer, antal röster, senast uppdaterad datum osv.
bild

Det är för att du har världens längsta länk i din bilinfo .. tongue
Kan du redigera den?

Daniel "Padde" Lindstedt

Jag har redigerat och tagit bort onödig text osv.. men ingen som är överdrivet lång? smile är det bilderna vid sidan om tror du ?

Senaste redigerad av p1ngwin (2010-02-12 17:40:19)

Har strul med att ta bort en tid på min sida, klickar ta bort tid och klickar ok att jag vill ta bort den men inget händer.

Jag har strul med att kika på en del projekttrådar. Om man klickar på en tråd så syns rubriken och antalet sidor två gånger (en ovanför och en nedanför) och ingen text överhuvudtaget. Rätt segt om man följer någon tråd tongue.
Mvh

Wiic skrev:

Jag har strul med att kika på en del projekttrådar. Om man klickar på en tråd så syns rubriken och antalet sidor två gånger (en ovanför och en nedanför) och ingen text överhuvudtaget. Rätt segt om man följer någon tråd tongue.
Mvh

Skumt!
Är det någon specifik tråd detta händer på? Ska undersöka!

Daniel "Padde" Lindstedt

Wiic skrev:

Mvh

Hittade felet .. smile
Fixat!

Daniel "Padde" Lindstedt

Padde skrev:
Wiic skrev:

Mvh

Hittade felet .. smile
Fixat!

Tack, du är grym! big_smile

Senaste redigerad av Wiic (2010-09-15 08:48:35)

Ingen bugg, men kanske är dags att plocka bort "Tour 2008" från huvudmenyn där uppe? Känns lite inaktuellt wink

Tjenare gatbilar!
Har försökt updatera min profil i över 6 månader med samma resultat, jag vill få en forum signatur och ändra min personliga text, men när jag tryckt på updatera knappen så står det att min profil är uppdaterad men det står samma som innan på min personliga text och jag har ingen forumssignatur...

Va ska jag göra? Tack på förhand smile
// Zikcan

Senaste redigerad av Zikcan (2012-06-17 20:49:20)

Dax å lösa problemen i projektrådarna nu !
Går inte ladda upp bilder i yex min tråd, alla bilder försvann å ingen kan se dom sad
Trist när man vill göra en bra tråd å det inte funkar igen .

Börjar bli massor med bilder som jag väntar på att lägga upp å blir världens jobb å lägga upp det sen om allt funkar.
Folk å sponsorer följer tråden men när inget funkar så tröttnar man snart å även användarna så är verkligen fax å styra upp så projektrådarna funkar igen innan folket sviker .

Har även provat å uppdatera min profil med info å text samt sponsorer å även profil bild , inget funkar sad

Vore tacksam om detta åtgärdades fort
/ mvh jag med flera smile

Sponsorer
MDS 
Guttes custom & flock
Pioneer
Sportstolen.se.

Hallå ???
Svar nån ?
Nyfiken hur det går ?
APPen funkar intye heller

Vore trevligt med ett svar admins/ moderators wink

Vill bara bra om jag ska fortsätta ta bilder för projekttråden OM det kommer ske nån åtgärd inom kort ?
wink

Sponsorer
MDS 
Guttes custom & flock
Pioneer
Sportstolen.se.

Hej!

Jag sitter dessvärre i Norge och har då svårt att kontakta omvärlden, så jag vet inte hur det går alls.
(Min nuvarande internetanslutning är i bilen på parkringen utanför ett hotell...)

Ja lovar att kolla upp detta så snart jag kommer till Sverige. Det behövs ett svar på när sakerna kan fixas...

Mikael Rosencrantz
Projekttråd - Nissan Stagea