Sv: custom and paint ombyggnationerer av bilar och renovering av verkstad.
dom funkar inte
ladda upp dom igen vet ja ![]()
www.customandpaint.com
lackar/ bygger om/ inredning/ multimedia/ BlÀstrar/.
Du befinner dig här: Forum / Bilrelaterat / custom and paint ombyggnationerer av bilar och renovering av verkstad.
Sidor FöregÄende 1 ⊠13 14 15
Du mÄste logga in eller registrera för att svara
dom funkar inte
ladda upp dom igen vet ja ![]()
hÀr va det lÀnge sen man updaterade, nÄgon som vill ha bilder och massa info? ![]()
JA!:)
det tar vi gÀrna imot ![]()
YES ![]()
LÀtt en av fÄ trÄdar jag ens kollar pÄ hÀr pÄ gatbilar... ![]()
Ge oss bilder nu dÄ ![]()
Ge oss bilder pÄ en orange bil nu dÄ ![]()
he he ja ber om ursÀkt att det inte kommit bilder, men det gick tydligen inte alla in bilder pÄ datorn, men jag ska hÀmta en kabel, sÄ ja lovar att det kommer komma bilder sÄ ta det bara lungt
Mojje: tyvÀrr Àr jag inte lika snabb och erfaren att lacka som dej sÄ det tar lite tid, jag har bara hunnit med dörrgÄngarna Àn ![]()
nu ska jag Àntligen börja ladda upp alla bilder och massa ny info till er sÄ hÄll till godo, det kommer nog ta en liten stund ![]()
sÄ vad har hÀnt sen sist dÄ? vi har blivit AD-Bilverkstad, sÄ nu kan vi ta hand om allt pÄ bilen
till kanon pris, vi har Àven ett par stora grejer pÄ gÄng som kan driva företaget framÄt rÀtt ordentligt. men vad et handlar om vÀntar jag med att berÀtta tills allt Àr klart till 100% men fram tills dess bjuder vi pÄ lite bilder pÄ kundbilar vi hunnit med, men tyvÀrr har vi missat en hel del att ta kort pÄ.
och alla mek jobb har vi ocksÄ struntat i att ta kort pÄ dÄ det kanske inte Àr sÄ kul att kolla pÄ nÀr man gör service eller byter bromsar.
en audi som vi lackade dörren pÄ för lÀnge sen.
lackat bakskrÀm, och lackskarpen syns inte
Senaste redigerad av s70sunshine (2012-01-08 17:58:52)
Kul Ä se vad du hittar pÄ Jimmy ![]()
SEr bra ut och kul att firman rullar pÄ!
Kul att se att du har jobb....
SpÀnnande Ä se slut resultatet pÄ Chryslern eller hur det stavas... ![]()
Nu vill vi ha MEER bilder ![]()
tjenare!
ursÀkta dÄlig uppdatering med bilder och info. Men vill ni se dodgen live sÄ kolla pÄ den i gatbilars monter just nu pÄ elmia och berÀtta gÀrna vad ni tycker ![]()
Sidor FöregÄende 1 ⊠13 14 15
Du mÄste logga in eller registrera för att svara
Du befinner dig här: Forum / Bilrelaterat / custom and paint ombyggnationerer av bilar och renovering av verkstad.
Du Àr inte inloggad. Logga in eller registrera dig.